مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 15:272022-07-24اقتصادي

فرماندار آبیک: «مدیران پشت میز نشین» در این شهرستان جایگاهی ندارند


فرماندار شهرستان آبیک وضعیت اشتغال در این شهرستان را به دلیل کم کاری مسئولان و عدم انجام تعهدات نامطلوب دانست و گفت: جای مسئولانی که در کف میدان و مردم و واحدهای صنعتی نباشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حامد فتوحی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان آبیک که در فرمانداری برگزار شد، به راهبری اشتغال در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: مسئولان شهرستان آبیک باید سعی کنند اشتغال هایی دائم و ثابت ایجاد کنند که در زندگی مردم تاثیرگذار باشد و دغدغه ای در زمینه امنیت شغلی نداشته باشند.

  وی با اشاره به فعالیت و استقرار حدود 700 واحد صنعتی در شهرستان آبیک و استفاده آنان از امکانات این شهرستان اعم از زمین، تسهیلات و.

افزود: با وجود این واحدها در شهرستان شاهد بیکاری افراد در شهرستان و اشتغال افراد از دیگر شهرستانها هستیم که زیبنده نیست و باید به وضعیت بیکاران و افراد جویای کار سامان بخشیده شود.

  فرماندار شهرستان آبیک وضعیت اشتغال در این شهرستان را اسفناک و ناشی از کم کاری برخی مسئولان و عدم انجام تعهدات دانست و ادامه داد: قطعا پذیرای مسئولانی که در کف میدان و بین مردم و واحدهای صنعتی نباشند و فقط پشت میز نشین باشند، نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار آبیک: «مدیران پشت میز نشین» در این شهرستان جایگاهی ندارند

فرماندار آبیک: «مدیران پشت میز نشین» در این شهرستان جایگاهی ندارند