مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 16:072022-07-24اقتصادي

سفره خالی، ارمغان مدیران نرگس برای کارگران!


دوماهی می شود که کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز، در خوابی عمیق فرو رفته و سفره کارگرانش را خالی گذاشته است و کارگران از جیب خالی و گرسنگی فرزندانشان گله می کنند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، برای خرید وارد سوپرمارکت محله شدم که بگومگوی مشتری با صاحب مغازه توجهم را جلب کد.

از مشتری اصرار و از فروشنده انکار که نه آقا کارت ملی هر کسی را که قبول کنم، کارت ملی شما را قبول نمی کنم! جلوتر رفتم و حسن آقا، همسایه چندساله مان را دیدم که داشت برای گرفتن جنس نسیه به فروشنده اصرار می کرد.

سلام کردم و با شرمندگی پرسیدم: حسن آقا چیزی شده؟  حسن آقا که انگار به دنبال گوش شنوایی می گشت که به حرف هایش گوش کند، گفت: شما که سال هاست من و خانواده ام را می شناسید! یک عمر زحمت کشیده ام و با آبرو زندگی کرده ام، الان سه ماه است که شرکت حقوق کارگرها را پرداخت نکرده و دیگر حتی سوپری محل هم به من جنس نمی دهد و علیرغم اینکه کارت ملی را گرو گذاشتم اما قبول نمی کنند و می گویند چوب خطتان پر شده! گفتم: حسن آقا، شما که کار و بارتان خوب بود؟ چه اتفاقی افتاده؟ حسن آقا گفت: به جایی رسیدیم که کارت ملی گرو می گذاریم تا به اندازه 100 تومن لوازم خانه می خریم، بعد می روم اسنپ کار می کنم تا بتوانم حسابم رو صاف کنم و دوباره از نو! این کار این روزهای من شده و این است که کارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفره خالی، ارمغان مدیران نرگس برای کارگران!

سفره خالی، ارمغان مدیران نرگس برای کارگران!