مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 17:022022-07-24حوادث

3 جوانی که در سیل استهبان فارس مانع از فاجعه بزرگتر شدند


سه جوان فداکار به نام حمیدرضا فاطمی نیا،رضا علیپور و نادر امید که بسیاری در این روزها در شبکه های مجازی به آنها بزرگ مرد می گویند با موتورسیکلت و یا پای پیاده در طول مسیر سیلاب و رودخانه رودبال به راه افتاده و فریادزنان مردم بی خبر را از وقوع سیلابی خطرناک .

- سه جوان فداکار به نام حمیدرضا فاطمی نیا،رضا علیپور و نادر امید که بسیاری در این روزها در شبکه های مجازی به آنها بزرگ مرد می گویند با موتورسیکلت و یا پای پیاده در طول مسیر سیلاب و رودخانه رودبال به راه افتاده و فریادزنان مردم بی خبر را از وقوع سیلابی خطرناک با خبر و جان صدها نفر را نجات دادند.

مهرورزی اهالی استان فارس در سیل سابقه ای دیرینه دارد و در تازه ترین رخداد، سه جوان فداکار در سیلاب استهبان با موتورسیکلت و یا با دویدن در مسیر رودخانه و اطلاع رسانی به مردم درباره وقوع سیل، جان تعداد زیادی از گردشگران را از غرق شدن نجات دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مهرورزی اهالی فارس نشان های برجسته ای در تاریخ ایران زمین بجا گذشته که جلوه های فراوانی از آن در سیل 5 و 6 فروردین 1398 دروازه قرآن شیراز و شهرک سعدی به تصویر کشیده شد و اکنون در سیل استهبان نیز جوانان فداکاری بدون ساماندهی و مدیریت قبلی پا به میدان خطرناک گذاشتند و توانستند از بروز فاجعه ای بزرگترجلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 جوانی که در سیل استهبان فارس مانع از فاجعه بزرگتر شدند

3 جوانی که در سیل استهبان فارس مانع از فاجعه بزرگتر شدند