مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 17:022022-07-24سياسي

کارناوال مد و لباس ایرانی در کشور استرالیا


«احساس نیاز به طراحی پوشش های جدید بر اساس تاریخ، هویت، مذهب و اصالت فرهنگی ایرانیان موجب شد که به صورت خودجوش در مسیر تحصیلی ام به طراحی و دوخت پوشش های اسلامی بپردازم البته این طراحی ها هیچ وقت محدود به بانوان نبود و برای آقایان و کودکان نیز به طراحی .

- گروه زندگی -مریم سمایی: داشتن پوشش در تمام نقاط دنیا دارای یکسری ضوابط است که این ضوابط را فرهنگ آن جامعه تعریف می کند.

حجاب و پوشیدگی کامل نیز یکی از وجوه تمایز جوامع اسلامی با جوامع دیگر است در واقع حجاب افراد می تواند یکی از نشانه های اسلامی بودن جامعه باشد.

بسیاری از علما و مراجع دینی، هدف و فلسفه حجاب اسلامی را داشتن تزکیه نفس، عفت، پاکدامنی و جلوگیری از فراهم شدن زمینه فساد در جامعه می دانند.

از طرفی پوشش اسلامی را راهکاری برای استحکام بخشیدن به پیوند خانوادگی و تزریق آرامش روانی و امنیت به جامعه عنوان می کنند این در حالی است که تبلیغات و واردات گسترده انواع لوازمی که به حجاب آسیب می رساند از یک سو و مورد هجوم قرار دادن تفکرات اسلامی و به تبع آن حجاب اسلامی از سوی دیگر موجب شده است که چهره دیگری از جوامع اسلامی به جهانیان معرفی شود و آنها در تهاجم فرهنگی گرفتار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارناوال مد و لباس ایرانی در کشور استرالیا

کارناوال مد و لباس ایرانی در کشور استرالیا