مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 17:172022-07-24سياسي

«باران غدیر» در سالن سوره مهر حوزه هنری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ این همایش روز یکشنبه (دوم مردادماه 1401) در تالار سوره حوزه هنری برپا شد و شاعران، استادان و هنرمندانی را از کشورهای ایران، - مراسم پایانی ششمین همایش بین المللی باران غدیر صبح امروز 2 مردادماه با اجرای رسالت بوذری در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ این همایش روز یکشنبه (دوم مردادماه 1401) در تالار سوره حوزه هنری برپا شد و شاعران، استادان و هنرمندانی را از کشورهای ایران، سوریه، فلسطین، هند، لبنان و عراق گرد هم آورد.

در آغاز این برنامه، محمدرضا زائری، دبیر ششمین دوره از این همایش، ضمن خیر مقدم به حاضران و خصوصا مهمانان بین المللی اظهار کرد: شاید بتوان ادعا کرد در تاریخ بشر برای هیچکس جز حضرت علی (ع) چنین مدح و ستایش صورت نگرفته است.

او همچنین ضمن اشاره به پرداختن ابن بطوطه به امام علی (ع) در سفرنامه اش، به بیان عظمت روز مباهله که با برپایی این همایش مصادف شده، پرداخت.

زائری سپس گفت: باران غدیر ، قدرشناسی از کسانی است که با قلم، بیان، شعر، موسیقی و آثار تجسمی شان به مدح حضرت علی (ع) پرداخته اند.

دبیر ششمین همایش بین المللی باران غدیر با بیان این که پیامبر (ص) در هیچ جنگ یا رویدادی از ظرفیت هنر استفاده نکرده؛ به جز غدیر، اظهار کرد: بعثت، غدیر، مباهله و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باران غدیر» در سالن سوره مهر حوزه هنری

«باران غدیر» در سالن سوره مهر حوزه هنری