مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 18:022022-07-24اجتماعي

صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان از تقویت بارش های مونسون در نیمه جنوبی و غرب استان و وقوع بارش های سنگین در مدت زمانی کوتاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان، محسن حیدری با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز این اداره کل گفت: شدت فعالیت این سامانه از بعدازظهر دوشنبه 3 مرداد 1401 تا روز چهارشنبه 5 مردادماه است اما فعالیت آن تا پایان هفته نیز ادامه خواهد داشت.

وی شهرهای ایرانشهر، بمپور، چابهار، دشتیاری، دلگان، راسک، زرآباد، سراوان، سرباز، سیب و سوران، فنوج، قصرقند، کنارک، گلشن، لاشار، مهرستان، نیک شهر،خاش و ارتفاعات تفتان را مناطق تحت اثر این سامانه عنوان کرد و افزود: در این مدت زمان آبگرفتگی گسترده معابر شهری و روستایی را شاهد خواهیم بود.

این مقام مسئول همچنین از احتمال آبگرفتگی منازل خبر داد و بیان کرد: احتمال بروز خسارات گسترده بر اثر وقوع سیلاب و بادهای شدید لحظه ای و خیزش گرد و خاک وجود دارد.

حیدری گفت: از روز دوشنبه تا چهارشنبه وقوع رعدوبرق و رگبارهای پراکنده برای نواحی شمالی استان و همچنین شهرستانهای زاهدان و میرجاوه دور از انتظار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان

صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان