مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 18:272022-07-24سياسي

هیئات عزاداری در پیشوا تعطیل نمی شود


با توجه به در پیش بودن ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، هیچ هیأتی تعطیل نمی شود ولی مراسم باید در فضای باز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا عصر امروز در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان پیشوا اظهار کرد:  با آنکه شیوع کرونا، پیامدهای ناگواری به دنبال داشت ولی درس آموزه های زیادی در مدیریت فرهنگ، دین، سلامت، اقتصاد و سایر زمینه ها بر جای گذاشت که نباید به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی پیشوا افزود: اکنون شهرستان پیشوا در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی می تواند در بهبود این وضعیت موثر واقع شود.

فرماندار پیشوا گفت: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام، هیچ هیئتی تعطیل نمی شود ولی مراسم باید در فضای باز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.

تاجیک نوری خاطر نشان کرد: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از ادارات و صنوف بازدیدهای مستمر و اثرگذار داشته و بر رعایت دستورالعمل ها نظارت کنند.

وی تصریح کرد: همچنین این اداره با انجام تبلیغات محیطی مناسب و بهره گیری از فضای مجازی، همواره به مسئله آموزش و هشدار به مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات عزاداری در پیشوا تعطیل نمی شود

هیئات عزاداری در پیشوا تعطیل نمی شود