مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 18:372022-07-24سياسي

ورود شوراها به بازی های سیاسی، آفت کار است


رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: ورود شوراها به بازی های سیاسی آفت خطرناک کار شورایی است و نیاز است منتخبان شورا نماد اخلاق مداری، رفتار منصفانه و عالمانه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدجواد توحیدی راد، رییس شورای اسلامی استان اصفهان ظهر امروز در اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: از اولین قانون شورای محلی مصوب سال 1358 شورای انقلاب تا آخرین اصلاحیه از اختیارات شوراها کاسته شده و از روح حاکم بر جایگاه شوراها در قانون اساسی فاصله گرفته شده است.

وی گفت: نیاز است دولت ها با توانمندسازی نهادهای مردمی و توسعه مشارکت های اجتماعی جامعه را رشد دهند و انجام امور را به مردم واگذار کنند.

توحیدی راد پیرامون عدم درآمد پایدار شهرداری ها بیان داشت: هیچ شخصی با خلاف سازی حوزه شهری مخالف نیست اما نیاز است تکلیف درآمدهای پایدار شهری مشخص شود، از سال 1363 تا کنون این موضوع بدون سرانجام مانده و امروزه شهرداری ها در معرض ورشکستگی هستند و از نمایندگان مجلس درخواست دارم به این موضوع ورود پیدا کنند.

رییس شورای اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه ورود شوراها به بازی های سیاسی آفت خطرناک کار شورایی است، خاطرنشان کرد: نیاز است منتخبان شورا نماد اخلاق مداری، رفتار منصفانه و عالمانه باشند در این مسیر لازم است امور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود شوراها به بازی های سیاسی، آفت کار است

ورود شوراها به بازی های سیاسی، آفت کار است