مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 19:072022-07-24اجتماعي

بازگشت بیش از 65 درصد حجاج ایرانی به کشور


در حال حاضر حدود 6 هزار و 900 نفر در مدینه و حدود 5 هزار و 500 حاجی نیز در مکه حضور دارند که به تدریج در روزهای آتی به کشور بازمی گردند.

- مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اشاره به آخرین آمار بازگشت حجاج ایرانی به کشور گفت: بیش از 65 درصد حجاج ایرانی به کشور بازگشته اند و روند بازگشت و عزیمت حجاج به کشور تا روز هفتم مردادماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ وحید اسکندری گفت: بنابرآمار خروج زائران از سرزمین وحی تا پایان وقت امروز دوم مرداد ماه، حدود 26 هزار نفر از فرودگاه های مدینه منوره و جده به میهن اسلامی مراجعت کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر حدود 6 هزار و 900 نفر در مدینه و حدود 5 هزار و 500 حاجی نیز در مکه حضور دارند که به تدریج در روزهای آتی به کشور بازمی گردند.

اسکندری تصریح کرد: پروازهای جده روز ششم مردادماه و پروازهای مدینه روز هفتم مردادماه پایان می یابد.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: تاکنون پروازهای بازگشت به کشور با 106 پرواز انجام گرفته است.

وی افزود: سهم فرودگاه مدینه برای اعزام زائران ایرانی حدود 10 هزار و 200 نفر و سهم فرودگاه جده 15 هزار و 800 نفر بوده است که این پروازهای بازگشت همچنان براساس جداول پروازی تعیین شده ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بیش از 65 درصد حجاج ایرانی به کشور

بازگشت بیش از 65 درصد حجاج ایرانی به کشور