مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 23:272022-07-24فرهنگي

شناسایی 20 ظرفیت فعال برای درآمدزایی از فرهنگ و هنر تا پایان سال 1401


معاون همکاری های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تبلیغات منفی ضدانقلاب و کشورهای غربی از ایران اسلامی را یکی از موانع اقتصاد فرهنگ برشمرد و از شناسایی 20 ظرفیت فعال برای درآمدزایی از فرهنگ تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس، ظرفیت های ایران اسلامی در حوزه فرهنگ به ساخت فیلم و سریال یا حضور در یک جشنواره بین المللی فیلم و موسیقی خلاصه نمی شود و در سال های اخیر هنرمندان بسیاری در کشورمان تربیت شده اند که در حوزه های مختلف هنرهای تجسمی، معرق کاری، سوزن دوزی و .

توانسته اند محصولات فاخری را تولید کنند و بسیاری از گردشگران را با هنر ایرانی آشنا کنند؛ تا جایی که وقتی یک توریست به اصفهان می رود، بعید است در کنار هنر معماری ایرانی اسلامی، از محصولات فرهنگی همچون خاتم کاری، معرق و میناکاری لذت نبرد و حتی برخی از این محصولات را به عنوان سوغات خریداری نکند.

اما این محصولات فقط در ایران عرضه می شوند و شاید در سایر کشورها دسترسی به آنها چندان برای عموم آسان نباشد.

در حالی که هنر دست هنرمندان ایرانی در خارج از مرزها می تواند علاوه بر نشان دادن هنر ایرانیان به جهان، در حوزه اقتصاد هم فعال شود و همانطور که مواد غذایی یا حتی نفت به کشورهای مختلف صادر می شود و به نوعی درآمد ارزی ایران اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 20 ظرفیت فعال برای درآمدزایی از فرهنگ و هنر تا پایان سال 1401

شناسایی 20 ظرفیت فعال برای درآمدزایی از فرهنگ و هنر تا پایان سال 1401