مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 07:072022-07-25سياسي

نگاه کارآفرینی باید در سنین نوجوانی و جوانی نهادینه شود


نگاه کارآفرینی باید در سنین نوجوانی و جوانی نهادینه شود و باید جوانان و نوجوانان با فضای کارآفرینی هرچه بیشتر آشنا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای عالی مهارت استان قزوین اظهار کرد: برگزاری این جلسه فتح بابی در جهت بحث، تبادل نظر و تدوین راهکار مسائل پیش رو در زمینه مهارت آفرینی است و باید ادامه داشته باشد.

  وی افزود: امروز جامعه ایرانی مانند بسیاری از کشورهای پیشرفته به سمت و سویی رفته که در آن ارزش و اهمیت مهارت داشتن و اهمیت موثر بودن در فضاهای کسب و کار روز به روز بیشتر می شود و به مرور نگاه متداول و معمول مدرک گرایی در ذهن ها زیر سوال می رود.

اعلایی گفت: چگونگی ورود به بازار کار، امروز تبدیل به یک سوال و چالش اساسی برای نسل آماده به کار در جامعه شده است و عده ای از آنها مهارت آموزی را مسیر سهل الوصول تری برای ورود به بازار کار می دانند.

استاندار قزوین با بیان اینکه خیلی از کسانی که مدارک دارند، نیاز مهارت را در درون خود می بینند، اضافه کرد: این موضوع رسالت دولت و حاکمیت را در بسترسازی آموزش مهارت و استعدادیابی و کشف توان ذهنی و جسمی افراد بیشتر می کند و در این راستا باید برنامه ریزی های جدی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه کارآفرینی باید در سنین نوجوانی و جوانی نهادینه شود

نگاه کارآفرینی باید در سنین نوجوانی و جوانی نهادینه شود