مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 07:422022-07-25اقتصادي

برداشت 25 هزار تن گندم در شهرستان سلطانیه


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه گفت: پیش بینی می شود از مزارع شهرستان سلطانیه حدود 25 هزار تن گندم برداشت شود، - علیرضا اسدالهی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه، در گفت وگو با فارس، با بیان اینکه پیش بینی می شود از مزارع شهرستان سلطانیه حدود 25 هزار تن گندم برداشت شود، اظهار داشت:  حدود 4 هزار و300 هکتار از گندم کشت شده در این شهرستان  را آبی و حدود 16 هزار و 400 هکتار آن را دیم تشکیل داده است.

مدیر جهاد کشاورزی سلطانیه با اشاره به اینکه برداشت محصول گندم امسال در این شهرستان به صورت مکانیزه و از طریق کمباین انجام می گیرد، خاطر نشان کرد: در سال جاری حدود 21 هزار هکتار گندم در سطح شهرستان سلطانیه کشت شده است.

وی پیشگام و میهن را مهمترین ارقام گندم آبی در شهرستان سلطانیه برشمرد و افزود: آذر 2، باران، هشترود و هما نیز عمده ارقام گندم دیم کشت شده در این شهرستان است.

اسدالهی تعداد بهره برداران گندم شهرستان را بیش از 4 هزار و 570 نفر اعلام و تصریح کرد: پیش بینی می شود در سال زراعی جاری بیش از 25 هزار تن گندم از مزارع این شهرستان برداشت شود که از محل فروش آن حدود 2 هزار و 900 میلیارد ریال عاید کشاورزان گندم کار شهرستان سلطانیه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 25 هزار تن گندم در شهرستان سلطانیه

برداشت 25 هزار تن گندم در شهرستان سلطانیه