مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 07:472022-07-25اقتصادي

اعتماد مردم راه موفقیت پروژه های بازآفرینی شهری


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به ضرورت اجرای طرح های بازآفرینی شهری مشابه طرح بازآفرینی محله همت آباد برای شهر اصفهان گفت: یکی از مهمترین موضوع ها در اجرای این مدل پروژه ها حمایت و اعتماد مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در دوازدهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان با بیان اینکه الگوی بازآفرینی همت آباد با کمی تغییرات در ضرایب می تواند الگوی مناسبی برای سایر محلات هدف بازآفرینی شهری مشابه در اصفهان باشد، اظهار کرد: در استان اصفهان براساس مطالعات و تحقیقات میدانی به عمل آمده بالغ بر 14 هزار هکتار از اراضی شهری در زمره بافت های فرسوده وناکارآمد شهری قرار دارد که این میزان بیش از 10 درصد کل بافت های فرسوده و ناکارآمد کشور را شامل می شود.

  وی افزود: از بافت ناکارآمد شهر اصفهان نیز بیش از 31 درصد آن را سکونت گاه های غیررسمی و حاشیه ای تشکیل می دهد که دقیقا در این پهنه ها می توان الگوی بازآفرینی همت آباد را پیاده کرد.

  قاری قرآن ضمن تشریح این طرح اذعان داشت: در طرح بازآفرینی محله همت آباد به هیچ عنوان مسأله و دغدغه بحث ریالی، سودآوری و سرمایه گذاری نیست بلکه در راستای بازآفرینی که انجام می شود گروه های مرتبط در حد خود، منافعاشان تامین و نیازهای شان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم راه موفقیت پروژه های بازآفرینی شهری

اعتماد مردم راه موفقیت پروژه های بازآفرینی شهری