مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 08:022022-07-25سياسي

فرماندار اردبیل: مطالبات مردم را در سریع ترین زمان پیگیری کنید


دستگاه های اجرایی شهرستان مکلف هستند پاسخ لازم در خصوص مطالبات مردمی را در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت رسمی اعلام نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد اعتماد، صبح امروز در شورای اداری شهرستان اردبیل اظهار کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان مکلف هستند در خصوص مطالبات مردمی در کوتاه ترین زمان ممکن با پاسخ لازم را به صورت رسمی اعلام نمایند.

وی بر تزریق دز یادآور واکسن کرونا در شهرستان اردبیل تاکید کرد و افزود: باتوجه به شیوع موج جدید کرونا در کشور، زدن ماسک و تزریق دز یادآور و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان توصیه می شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: مراسم طشت گذاری ماه محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اردبیل برگزار خواخد شد و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسمات توسط دستگاه های مربوطه باید انجام شود.

وی با اشاره به پیگیری و ارائه تمهیدات لازم برای دسترسی راحت مردم به نان در شهرستان تشریح کرد: در این زمینه فعالیت بیش از30 نانوایی با پخت شبانه برنامه ریزی و در سوپرمارکت ها هم نان برای دسترسی راحت مردم توزیع شده است.

اعتماد از برخورد جدی با متخلفان در حوزه نان خبرداد و گفت: نانوایی های متخلف جریمه شده و تعدادی از نانوایان هم که خدمات مناسب و قابل قبولی ارائه کردند، مورد تشویق قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اردبیل: مطالبات مردم را در سریع ترین زمان پیگیری کنید

فرماندار اردبیل: مطالبات مردم را در سریع ترین زمان پیگیری کنید