مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 08:222022-07-25اقتصادي

پلمپ 19 واحد نانوایی متخلف در ایلام


مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار فقره پرونده تشکیل شده که 358 پرونده مربوط به نانوایی ها بوده و 19 واحد نانوایی متخلف پلمپ شده اند.

- محمد عطایی مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شایعه افزایش قیمت محصولات لبنی صحت نداشته و به جز چند شرکت تولیدی که با پیگیری های صورت گرفته شده از طریق وزارت خانه اصلاح قیمت صورت گرفت و قیمت ها به 31 اردیبهشت برگشت داده شدند.

وی افزود: ستاد تنظیم بازار کشور مصوب کرده شرکت های لبنی مجاب هستند تا 50 درصد محصولات خود را بدون افزودنی تولید و با قیمت مصوب عرضه کنند.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی در مورد قیمت لبنیات سنتی بر اساس تصمیم انجمن حمایت از مصرف کنندگان تصریح کرد: قیمت هر لیتر دوغ 9 هزار تومان، شیر درب گاوداری 12 هزار تومان و ماست 26 هزار تومان است.

عطایی گفت: از محوریت گشت ها و آیتمی که مورد نظر بازرسی آن قرار گرفته برخورد با کم فروشی است که روزانه تیم های بازرسی این موارد را پیگیری کرده و در صورت مشاهده پرونده تعزیراتی تشکیل و به تعزیرات معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 19 واحد نانوایی متخلف در ایلام

پلمپ 19 واحد نانوایی متخلف در ایلام