مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 08:222022-07-25ورزشي

حضور تیم انقلاب قم در لیگ برتر بدمینتون


تیم انقلاب به عنوان نماینده قم در دوره جدید پیکارهای لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور برای کسب مقام قهرمانی به مصاف حریفان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور طبق برنامه ریزی فدراسیون این رشته از روز سوم شهریور ماه رسما آغاز می شود و هفت تیم به شکل دوره ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بدمینتون قم که در دو دوره قبلی این بازی ها با تیم رعد پدافند هوایی قم یک عنوان قهرمانی در سال 1399 و یک مقام نایب قهرمانی در سال 1400 را در کارنامه دارد، بعد از پایان همکاری با رعد پدافند هوایی قرار است در فصل 1401 رقابت های لیگ برتر با نام انقلاب برابر حریفان صف آرایی کند.

کسب دو عنوان ارزشمند در دو فصل اخیر رقابت ها با همت و تلاش مجموعه موفق هیات بدمینتون قم که در راس آن محمدحسن حسین زاده داور بین المللی قم و همچنین برادران علی و مهدی فرجی حضور دارند و چهره هایی همانند خّرم و کمالی در کنار سایر تلاشگران توسعه و رشد بدمینتون قم حضور داشته اند، حالا انتظارات را از این رشته و تیم انقلاب بالا برده است.

تیم بدمینتون انقلاب قم در فصل 1401 رقابت های لیگ برتر باید با تیم های آکادمی بدمینتون کرمان، چادرملو اردکان، توس مسیر مشهد، رعد پدافند هوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم انقلاب قم در لیگ برتر بدمینتون

حضور تیم انقلاب قم در لیگ برتر بدمینتون