مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 08:272022-07-25بين الملل

گزارش معاریو از آدم حساب نشدن نفتالی بنت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه معاریو می نویسد: ایهود باراک، نخست وزیر اسبق، که از بازگشت بنیامین نتانیاهو به قدرت هراسان است، - رسانه های صهیونیستی می گویند نفتالی بنت که بیش از یک سال نخست وزیری اسراییل را در اختیار داشت، چنان از صحنه حذف شده که گویا هرگز وجود نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه معاریو می نویسد: ایهود باراک، نخست وزیر اسبق، که از بازگشت بنیامین نتانیاهو به قدرت هراسان است، (در حالی که دهه گذشته مدت ها وزیر دفاع در دولتی به رهبری نتانیاهو بود) هفته گذشته در باره انتخابات پیش رو نوشته بود انتخابات نه بر سر راهکار دو کشوری است (برپایی کشور مستقل فلسطین در همجواری اسراییل)، نه بر سر جدایی دین از حکومت اسراییلی، و نه حتی بر سر ایران، حماس یا حز ب الله.

موضوع اصلی انتخابات این بار مبارزه اتحاد سیاسی بی بی ها-کاهانیست ها، و آخرالزمانی هاست که توطئه کرده تا بر قانون و قضای کشور مسلط شده، قوانین مورد نظر خود را تصویب کنند و محاکمه جاری علیه بنیامین نتانیاهو را لغو کنند.

اما برای متوقف کردن این اتحاد و به امید نجات دموکراسی، تمامی مهره هایی که خود را سیاستمدارانی در قامت رهبران واقعی کشور قلمداد می کنند، صف کشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش معاریو از آدم حساب نشدن نفتالی بنت

گزارش معاریو از آدم حساب نشدن نفتالی بنت