مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 10:122022-07-25اقتصادي

آیین نامه واردات خودرو محرمانه شد؟


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تدوین محرمانه آیین نامه واردات خودرو در دولت خبر داد و گفت: مجلس نیز از آیین نامه اطلاعی ندارد و نمی داند به چه شکل نوشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره آخرین مباحث مطرح شده در این کمیسیون در خصوص چالش های موجود بازار خودرو و نامشخص بودن مصوبه مجلس برای واردات خودرو در حالی که وارد پنجمین ماه از سال 1401 شده ایم گفت: در بحث خودرو، مردم نسبت به قیمت خودرو و کیفیت آن نگرانی هایی دارند و مجلس ترجیحا کمیسیون صنایع و معادن به این نتیجه رسید که به منظور ارتقا کیفیت خودرو و کاهش قیمت تمام شده، ضرورتا باید خودروسازان داخلی کشور رقبایی را پیش روی خود داشته باشند.

وی افزود: در کمیسیون صنایع و معادن، بحث واردات خودرو را در بودجه سال 1401 با شرایطی مصوب کردیم که هم خودروی سواری و هم کِشنده ماشین های کشاورزی و سنگین در زمینه راهسازی وارد شوند.

عباسپور در ادامه گفت: شورای نگهبان مصوبات را تایید و دولت هم موافقت خود را اعلام کرد و هیئت نظارت نیز علیرغم مخالفت هایش با مصوبات همراهی کرد؛ در حال حاضر آیین نامه اجرایی اش در هیئت دولت در حال نوشته شدن و محرمانه است؛ از وضعیت آیین نامه داخلی چیزی اطلاع نداریم که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه واردات خودرو محرمانه شد؟

آیین نامه واردات خودرو محرمانه شد؟