مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 10:422022-07-25اجتماعي

کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره دانش آموزی انجمن های اسلامی توسط دانش آموز ایلامی


رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: جشنواره دانش آموزی انجمن های اسلامی (رسانش) به صورت مجازی با ارتباط مستقیم کشوری و با مرکزیت استان همدان برگزار شد که دانش آموز بهاره غریبی موفق به کسب رتبه برتر در آن شد.

- مسعود احمدیان رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: چهارمین جشنواره رسانش اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور برگزار و دانش آموز بهاره غریبی از استان ایلام موفق به کسب رتبه برتر کشوری در آن شد.

  وی افزود: بهاره غریبی پیام خود را به دانش آموزان این گونه بیان کرد: در پی شکوفایی استعدادهای خود باشید، با شجاعت ادامه دهید و از شکست نترسید، از سختی ها درس گرفته و همواره در تلاش باشید.

  رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام بیان کرد: این دانش آموز با گروه رسانش خود موفق به تهیه 9 هزار اثر شامل پوستر، اینفوگرافیک، گزارش، مصاحبه و .

شده که در نهایت به کسب رتبه برتر کشوری در این زمینه منجر شده است.

  احمدیان گفت: غریبی دانش آموز فعال که مدتی پیش به عنوان دبیر چهارمین جشنواره دانش آموزی انجمن های اسلامی استان ایلام انتخاب شد در زمینه های ساخت کلیپ توانسته است با اتکا به استعداد و علاقه خود بهترین عملکرد را نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره دانش آموزی انجمن های اسلامی توسط دانش آموز ایلامی

کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره دانش آموزی انجمن های اسلامی توسط دانش آموز ایلامی