مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 11:172022-07-25حوادث

پرداخت مستمری مرداد ماه به خانواده جان باختگان سیل استهبان


مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس گفت: مستمری مرداد ماه به خانواده قربانیان سیل استهبان پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم کشاورز امروز با عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه دلخراش اظهار داشت: با توجه به دستور اکید دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، کارگروه ویژه ای به منظور حمایت از بازماندگان قربانیان سیل استهبان که تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار داشتند، تشکیل شد.

او با اشاره به این نکته که چهار نفر از جان باختگان حادثه سیل استهبان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار داشتند، افزود: پرونده این افراد در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفت و مشمول پرداخت مستمری، هزینه های کفن و دفن و سایر موارد قانونی می شوند.

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس با بیان اینکه روند تشکیل پرونده و پرداخت مستمری این افراد فارغ از بروکراسی های اداری انجام می شود، اظهار داشت: با رؤسای شعب سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان های داراب، فسا و نی ریز هماهنگی های لازم انجام شده و پرونده این افراد خارج از نوبت در دست بررسی قرار می گیرد.

کشاورز با اعلام اینکه مستمری مرداد ماه بر اساس حق بیمه ای که پرداخت شده به بازماندگان این افراد پرداخت می شود، افزود: امیدواریم ارائه این خدمت از سوی سازمان تأمین اجتماعی مرهم کوچکی بر آلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مستمری مرداد ماه به خانواده جان باختگان سیل استهبان

پرداخت مستمری مرداد ماه به خانواده جان باختگان سیل استهبان