مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 11:172022-07-25سياسي

تاج زاده؛ اصلاح طلب یا برانداز نرم؟


یک نماینده مجلس به اظهارات اصلاح طلبان درباره بازداشت مصطفی تاج زاده واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مصطفی تاج زاده، معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات بامداد جمعه 17 تیرماه به دستور مقام قضایی بازداشت شد.

بازداشت تاج زاده با واکنش هایی از سوی فعالان اصلاح طلب همراه شد؛ این افراد اعتقاد داشتند که اقدامات و فعالیت های تاج زاده در فضای مجازی، صرفا در غالب اصلاح طلبی انجام می شود و مرزبندی روشنی با براندازی دارد.

در همین زمینه گفت وگویی با حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی داشتیم که در زیر می خوانید: فارس: در روزهای گذشته فعالین اصلاح طلب واکنش های زیادی نسبت به بازداشت آقای تاج زاده داشته اند و معتقدند که اقدامات وی و جریان همراه اش، نسبتی با براندازی ندارد و در جریان اصلاح طلبی تعریف می شود.

به عقیده شما این ادعا صحت دارد؟ نقدعلی: براندازی بر 2 نوع است، یک نوع  از براندازی کاملا رسمی است و نوع دیگر آن به صورت نرم و تدریجی انجام می شود ولی متاسفانه اصلاح طلبان در جایی که به نفع شان باشد، نوع دوم را براندازی حساب نمی کنند.

عملکرد امثال آقای تاج زاده، یک فراخوان نرم برای براندازی است، یعنی به تدریج ارکان اصلی نظام را زیر سوال می برند و به تخریب غیرمنصفانه دست می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج زاده؛ اصلاح طلب یا برانداز نرم؟

تاج زاده؛ اصلاح طلب یا برانداز نرم؟