مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 11:422022-07-25سياسي

بیت اللهی: نام ایران به عنوان یک کشور پیشرو در حوزه نانو مطرح است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بیت اللهی، مشاور ارشد ستاد فناوری نانو امروز در اختتامیه جشنواره نانو و رسانه گفت: واقعیت امر این است که بدون کمک، - مشاور ارشد ستاد فناوری نانو گفت: امروز بیش از یک هزار و صد محصولی که در بازارهای داخلی و جهانی مطرح کردیم، توانستیم نام ایران را به عنوان یک کشور پیشرو در حوزه نانو مطرح کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بیت اللهی، مشاور ارشد ستاد فناوری نانو امروز در اختتامیه جشنواره نانو و رسانه گفت: واقعیت امر این است که بدون کمک، اطلاع رسانی و آگاه سازی شما در خصوص پیشرفت های نانوی کشور، ما امروز نمی توانستیم پیام باور کردن خود را محقق کنیم.

یک بخشی از این موفقیت بزرگ در حوزه فناوری، ناشی از تلاش های دانشمندان، متخصصین، دانشجویان و فناوران ما در صنعت بوده است.

بیت الهی افزود: ما باید این توانمندی و باور را به مردم و بخصوص جوان و آینده ساز این کشور منتقل می کردیم که این کار ممکن نبود؛ مگر با تلاش و همراهی مجموعه های مختلفی که جریان خبر را در کشور میدیرت می کنند و مجموعه اصحاب خبر، صداوسیما و دست اندرکاران این حوزه که این امکانات را فراهم کردند و این دوستی و وفاق فناوری و حوزه خبر شکل شکل گرفت که همواره شاهد آن بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیت اللهی: نام ایران به عنوان یک کشور پیشرو در حوزه نانو مطرح است

بیت اللهی: نام ایران به عنوان یک کشور پیشرو در حوزه نانو مطرح است