مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 11:422022-07-25ورزشي

رییس دادگستری قشم: توسعه گردشگری سالم در قشم نیازمند اقدام فرهنگی است


قشم یک جزیره اسلامی است و برای توسعه گردشگری سالم باید اقدامات فرهنگی انجام شود تا گردشگران متوجه شوند پس از ورود به جزیره باید بر اساس عرف جامعه محلی رفتار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، رضا صفایی رییس دادگستری شهرستان قشم در آیین امروز در آیین معارفه دبیر ستاد امر به معروف این شهرستان گفت: نظارت به نوجوانان به ویژه در فضای مجازی باید از حوزه خانواده شروع شود.

رضا صفایی با بیان ضرورت احداث پارک بانوان در قشم، افزود: توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی ویژه بانوان و خانواده ها از ناهنجاری های اجتماعی پیشگیری خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم انجام وظیفه درست مسئولان، اضافه کرد: انجام درست وظایف از طرف مسئولان، یکی از بهترین جلوه های امر به معروف است.

رییس دادگستری شهرستان قشم ادامه داد: پیشگیری برخی از آسیب های اجتماعی به اقدامات فرهنگی نیاز دارد و در همه موارد لزوم برخورد قضایی نیست.

صفایی گفت: جزیره قشم یک جزیره اسلامی است و برای توسعه گردشگری سالم باید اقدامات فرهنگی انجام شود تا گردشگران متوجه شوند باید پس از ورود به جزیره براساس عرف جامعه محلی رفتار کنند.

امید مهدوی مجد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم نیز در این آیین گفت: بر اساس قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، امر به معروف و نهی از منکر ناظر به رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری قشم: توسعه گردشگری سالم در قشم نیازمند اقدام فرهنگی است

رییس دادگستری قشم: توسعه گردشگری سالم در قشم نیازمند اقدام فرهنگی است