مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 12:572022-07-25سياسي

مسئولان دولتی با مسئولان دولت قبل مناظره کنند


علی محمد نمازی معتقد است که اکنون در یک سالگی دولت رییسی بهترین فرصت است تا مسئولان دولتی به مناظره با مسئولان دولت قبل بپردازند و به بحث «بانیان وضع موجود» پایان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، یک سال از عمر دولت سیزدهم گذشته و هنوز هم شاهدیم حامیان دولت از بانیان وضع موجود می گویند و دولت قبلی ها نیز درصدد اثبات عملکرد خود هستند.

شاهدش همین اظهارات اخیر حسن روحانی.

دعواهای حامیان و مخالفان دولت رییسی و روحانی این طور به نظر می رسد به این زودی ها تمام نمی شود.

از همین رو است علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی کارگزاران فکر می کند اکنون و در یک سالگی دولت رییسی وقت خوبی برای برگزاری مناظره بین مسئولان دولت فعلی ودولت قبلی است.

پیشنهاد قابل تاملی که اگر از سوی مسئولان و رسانه ملی مورد توجه قرار بگیرد، شاید بتواند دفتر دعواها و حواشی پیرامون اینکه وضعیت فعلی تقصیر کیست را ببندد و اجازه دهد که آقایان بر حل مشکلات مردم تمرکز کنند.

نمازی در گفت وگو با نامه نیوز به ارزیابی عملکرد دولت رییسی در تقریبا یک سال که از عمر آن می گذرد، پرداخته و با یادآوری برخی وعده های انتخاباتی گفت: نه تنها نقدینگی به سمت تولید و یا عمران و آبادانی کشور نرفت، بلکه اخیرا اعلام شد به بیش از 5000 هزار میلیارد تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان دولتی با مسئولان دولت قبل مناظره کنند

مسئولان دولتی با مسئولان دولت قبل مناظره کنند