مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 13:072022-07-25سياسي

سپاه فجر مقام برتر جشنواره مالک اشتر را به دست آورد


عملکرد درخشان سپاه و بسیج استان فارس در حوزه محرومیت زدایی مرهون تلاش خستگی ناپذیر اعضای گروه های جهادی بسیج و فعالان عرصه محرومیت زدایی بوده که حاصل این عملکرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یداله بوعلی امروز با بیان اینکه سپاه فجر در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه مقام برتر را در حوزه محرومیت زدایی به دست آورد، گفت: عملکرد درخشان سپاه و بسیج استان فارس در حوزه محرومیت زدایی مرهون تلاش خستگی ناپذیر اعضای گروه های جهادی بسیج و فعالان عرصه محرومیت زدایی است.

فرمانده سپاه فجر با تجلیل از نقش آفرینی فعال جهادگران بسیجی و فعالان عرصه محرومیت زدایی، گفت: موفقیت فارس در عرصه های مختلف و بخصوص در حوزه خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه یک الگو و شاخص برای کشور است.

وی افزود: کسب مقام برتر در حوزه محرومیت زدایی در سطح کشور را به تمام بسیجیان جهادگر و فعالان عرصه محرومیت زدایی فارس تبریک می گویم و برای ایشان آرزوی سربلندی روزافزون و موفقیت دارم.

سردار بوعلی با بیان اینکه درخشش سپاه و بسیج فارس محدود به حوزه محرومیت زدایی نمی شود، گفت: طرح هایی نظیر طرح نذر رهایی، طرح توکاد (تامین وسایل کمک آموزش برای دانش آموزان نیازمند)، برگزاری باشکوه نهضت کمک مومنانه و حضور در کنار کادر بهداشت و درمان در قالب طرح شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه فجر مقام برتر جشنواره مالک اشتر را به دست آورد

سپاه فجر مقام برتر جشنواره مالک اشتر را به دست آورد