مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 13:222022-07-25سياسي

نیویورک تایمز: ترامپ تحت پیگرد قرار نگیرد، آمریکا فرومی پاشد


ستون نویس روزنامه آمریکایی ضمن بیان این که حامیان رییس جمهور سابق آمریکا احمق هستند و فریب او را می خورند، خواستار تحت تعقیب قرار گرفتن وی برای کنار زدنش و جلوگیری از فروپاشی آمریکا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیویورک تایمز یکشنبه (24 ژوییه) در سرمقاله ای به نوشته چارلز ام.

بلو خواستار پیگرد قانونی دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد احتمالی حزب جمهوری خواه این کشور در انتخابات سال 2024 شد.

نویسنده این سرمقاله با عنوان ما نمی توانیم ترامپ را محاکمه نکنیم استدلال می کند که چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا یک غارتگر سیاسی است و می افزاید: با پایان این سری جلسات (کمیته تحقیق مجلس نمایندگان آمریکا) درباره شورش شش ژانویه، برای من واضح تر شد که ترامپ باید به چند جرم متهم شود .

وی در ادامه نوشت: سوالات پیش روی وزارت دادگستری تنها این نیست که آیا شواهد قانع کننده ای وجود دارد که ترامپ جرایمی را که به آن ها متهم می شود مرتکب شده یا خیر، بلکه این است که آیا کشور می تواند لکه پیگرد کیفری رییس جمهور سابق را تحمل کند یا خیر.

ستون نویس نیویورک تایمز افزود: سوال دوم را به طور کامل (به این شکل) برمی گردانم: آیا کشور می تواند ترامپ را تحت پیگرد قانونی قرار ندهد؟  معتقدم که پاسخ منفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: ترامپ تحت پیگرد قرار نگیرد، آمریکا فرومی پاشد

نیویورک تایمز: ترامپ تحت پیگرد قرار نگیرد، آمریکا فرومی پاشد