مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 13:272022-07-25اقتصادي

جنگ اقتصادی، میلیون ها ایرانی را به زیر خط فقر کشاند


جنگ اقتصادی تحمیلی فشار زیادی را به زندگی مردم وارد کرده و در این مسیر وکلای ملت خود را موظف به همکاری با دولت در جهت کاهش مشکلات اقتصادی کنونی می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دیده بان ایران، فشار اقتصادی وارده به کشور پس از اعمال تحریم های ظالمانه بین المللی علیه مردم ایران عاملی شده تا زندگی بخش زیادی از مردم با مشکلات عدیده مواجه شود.

افزایش نرخ تورم و همچنین رکورد ایجاد شده در بخش هایی از اقتصاد از جمله عواملی است که به صورت مستقیم بر زندگی و معیشت میلیون ها نفر تاثیر مستقیم گذاشته است.

لزوم همکاری میان دولت و مجلس برای برون رفت از وضعیت کنونی موضوعی است که همواره از سوی رهبر انقلاب و بسیاری از دلسوزان جامعه نخبگانی مطرح شده است.

تعاملی که باید تبدیل به موتور محرک دولت سیزدهم شود و از سوی دیگر جایگاه نظارتی نمایندگان ملت در پارلمان را نیز زیر سوال نبرد.

در همین رابطه محسن پیرهادی به عنوان نماینده ای که سابقه حضور در هیأت رییسه پارلمان را نیز در کارنامه دارد، می گوید؛ مجلس بدون هیچگونه تعارفی و فارغ از هرگونه تعلقات سیاسی، بهبود وضعیت زندگی و معیشت مردم را دنبال خواهد کرد.

او تأکید می کند؛ باید بپذیریم که جنگ اقتصادی تحمیلی مشکلات بسیاری را برای مردم و کشور ایجاد کرده و برای حل این مشکلات لازم است دولت و مجلس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ اقتصادی، میلیون ها ایرانی را به زیر خط فقر کشاند

جنگ اقتصادی، میلیون ها ایرانی را به زیر خط فقر کشاند