مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 14:422022-07-25اقتصادي

بهره برداری راه آهن اردبیل در سالجاری نیازمند تزریق اعتبارات است


در صورت تزریق اعتبارات مورد نیاز راه آهن اردبیل-میانه، این پروژه مهم امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، سیدحامد عاملی بعدازظهر امروز در نشست بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل با حضور معاون اجرایی رییس جمهور که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: برای افتتاح پروژه راه آهن اردبیل-میانه، 20 هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که 10 هزار میلیارد ریال مطالبات پیمانکاران است.

وی افزود: در صورت تزریق 6 هزار میلیارد ریال اعتبار و 2 هزار میلیارد ریال اعتبار بانکی، سال جاری این پروژه به طول عمر نزدیک به دو دهه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در صورت اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد، شاهد استفاده حداکثری از راه آهن در استان اردبیل خواهیم بود و طبق توافقات بین وزرای ایران و آذربایجان، ایران از طریق راه آهن پارس آباد به آذربایجان و نهایتا به کشورهای حوزه قفقاز و روسیه متصل خواهد شد.

عاملی گفت: وضعیت فعلی و واقعی شهرستان ها در کلیه بخش ها به شکل دقیق بررسی شد و با حضور مسئولان شهرستانی، استانی و کارشناسان هر بخش، برنامه ریزی های لازم در راستای پیشرفت و توسعه استان تدوین و به دستگاه های مرتبط ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری راه آهن اردبیل در سالجاری نیازمند تزریق اعتبارات است

بهره برداری راه آهن اردبیل در سالجاری نیازمند تزریق اعتبارات است