مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 15:472022-07-25اقتصادي

احتمال بروز مخاطرات طبیعی در تمام نقاط فارس


رییس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی با اشاره به پیش بینی های اخیر هواشناسی، گفت: احتمال بروز مخاطرات باد و طوفان همراه با بارش سیل آسا توام با رعد و برق در همه نقاط استان و با شدت بیشتر در شهرستان های نیمه شرقی و مرکزی به سمت شمال شرقی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نادر محمودی اظهار کرد: بهره برداران بخش کشاورزی ضمن اطلاع یافتن از روند حرکت و تاثیر سامانه بارشی در مدت فعالیت، با حضور فیزیکی و رعایت اصول مراقبتی در محدوده فعالیت کشاورزی خود نسبت به انجام اقدامات لازم و به موقع برای کاهش خسارت مخاطرات مبادرت ورزند.

   وی افزود: کشاورزان در اسرع وقت نسبت به بررسی و مستحکم نمودن ابنیه و تاسیسات کشاورزی از جمله تاسیسات گلخانه ای، مرغداری، دامداری و سیستم های آبیاری اقدام و ماشین آلات و ادوات و همچنین موتور پمپ و تاسیسات آبی و شبکه های انتقال آب خود را که در مسیل ها و یا مناطقی که امکان رواناب وجود دارد جمع آوری کرده و به مناطق امن انتقال داده و یا محافظت نمایند.

محمودی؛ به پیش بینی قطع احتمالی شبکه برق در اثر طوفان و صاعقه نیز اشاره کرد و افزود: سوخت مورد نیاز ژنراتورهای تامین انرژی در گلخانه ها، مرغداری، دامداری وحوضچه های پرورش آبزیان تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بروز مخاطرات طبیعی در تمام نقاط فارس

احتمال بروز مخاطرات طبیعی در تمام نقاط فارس