مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 16:122022-07-25اقتصادي

تردد دریایی جزیره کیش از فردا تا جمعه ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اداره بنادر و دریانوردی کیش امروز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به افزایش سرعت بادهای شرقی، وجود تندبادهای ناگهانی، ورود سامانه های بارشی مونسون، احتمال بارش های رگباری و کاهش دید افقی، افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا تردد شناورها از سه شنبه چهارم تا جمعه هفتم مرداد ماه ممنوع است.

این ممنوعیت شامل تمام شناورهای مسافری، خودرو بر، تفریحی، گردشگری، اکواریومی، صیادی و قایق های سبک بوده و با توجه به ناپایداری های دریایی، تغییرات احتمالی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، هواشناسی هرمزگان سطح هشدار برای بارندگی های شدید در این استان را از حالت نارنجی (اقدام فوری) به قرمز (اقدام فوری و همه جانبه) تغییر داده است.

در این هشدار تاکید شده که سامانه مونسونی بارشی شدید از بعد از ظهر دو شنبه تا اواخر وقت جمعه در هرمزگان فعال خواهد بود و سبب بارش شدید باران همراه با رعد و برق، تگرگ و تندباد شدید همراه با گرد و خاک در ارتفاعات و در سطح استان خواهد شد.

منطقه اثر این سامانه نیز در بندرعباس، بستک، بندرخمیر، سیریک، بندرلنگه، پارسیان، تنب بزرگ، جاسک، ابوموسی، سیری، حاجی آباد، رودان، بشاگرد، قشم، جزیره کیش، جزیره لاوان و میناب اعلام خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد دریایی جزیره کیش از فردا تا جمعه ممنوع است

تردد دریایی جزیره کیش از فردا تا جمعه ممنوع است