مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 16:572022-07-25ورزشي

فوتبال در حاشیه!


عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال حاشیه های پیش آمده در فوتبال به خصوص در یکی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: درخشش بازیکنان فوتبال با کم ترین امکانات در آسیا و ارتقای چند پله ای در جهان نشان دهنده تلاش ورزشکاران این رشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، طهمورث حیدری، عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال عصر دوشنبه در جلسه مجمع انتخابات فوتبال استان زنجان اظهار کرد: باید در راستای پیشبرد اهداف فوتبال تلاش کنیم و رعایت اخلاق نباید فراموش شود.

عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری مجمع عمومی فوتبال زنجان اضافه کرد: افراد حاضر در این مجمع به خوبی با مسائل فوتبال دست و پنجه نرم کرده اند و به مشکلات و مسائل فوتبال به خصوص در استان ها واقف هستند.

وی به حاشیه های پیش آمده در فوتبال به خصوص در یکی دو سال اخیر اشاره کرد و افزود: درخشش بازیکنان فوتبال با کم ترین امکانات در آسیا و ارتقای چند پله ای در جهان نشان دهنده تلاش ورزشکاران این رشته، بازیکنان و فدراسیون فوتبال بوده است.

حیدری با بیان اینکه اقدامات خوبی در فوتبال استان زنجان صورت گرفته است، اضافه کرد: باشگاه ها در شناسایی استعدادها خوب عمل کردند و حضور در سه لیگ در زنجان به خوبی در حال انجام است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال در حاشیه!

فوتبال در حاشیه!