مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 17:322022-07-25سياسي

سردار تنگسیری: بدنه قایق های تندرو را رادارگریز کرده ایم


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران درباره رادارگریز شدن قایق های تندرو جدید بیان داشت: ما بدنه های قایق هایمان را رادار گریز کردیم و سعی این است که از بدنه های ساخت داخل استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نصب العین قرار دادن اشراف فرماندهی کل و اهداف جشنواره مالک اشتر توسط فرماندهان و در معرض داشتن وضعیت و عملکرد یگان ها و نیرو ها مانند یک مانیتور برابر خود ، دوازده سال است که شاهد برگزاری این جشنواره هستیم.

وی درباره الحاق های صورت گرفته در این نیرو اظهار داشت : طی حدود  3 سال گذشته 8 الحاق داشته ایم که عموما از تجهیزات داخلی بوده است و در اختیار رزمندگان قرار گرفته است و به فضل الهی بازهم در آینده شاهد چنین اتفاقات مبارک خواهیم بود.

دریادار تنگسیری یکی از افتخارات نیروی دریایی و مجموعه سپاه را استفاده از دانش و تولیدات ساخت  درون کشور و دانشمندان ایرانی دانست و ادامه داد : همان طور که می دانید نیروی دریایی ما یک نیروی راهبردی کاملی است و هر آنچه که در دیگر نیرو ها وجود دارد را در اختیار داریم، از تانک و تانک های آبی تا هواپیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: بدنه قایق های تندرو را رادارگریز کرده ایم

سردار تنگسیری: بدنه قایق های تندرو را رادارگریز کرده ایم