مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 18:472022-07-25اقتصادي

کشف یک تن برنج تاریخ مصرف گذشته در لرستان


مردم می توانند هر گونه تخلف در حوزه سلامت و یا موضوع گرانی کالا را از طریق شماره تلفن 135 تعزیرات حکومتی و 124 اداره کل صمت اطلاع رسانی کنند.

- مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: در بازرسی های انجام شده توسط تعزیرات حکومتی و بازرسی صمت مقداری گوشت و یک تن برنج تاریخ مصرف گذشته از فروشگاه های رفاه کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، علی اصغر صفری راد در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد قانونی دستگاه های نظارتی با واحدهای متخلف، اظهارکرد: با توجه به رصد بازار و دغدغه مردم در حوزه گرانفروشی و اعتراضات خود در سامانه های 135 تعزیرات حکومتی و 124 اداره کل صمت طرح بازرسی انجام شد.

وی افزود: در این بازرسی واحدهای متخلف توسط سازمان تعزیرات حکومتی که عمده آنها فروشگاه های زنجیره ای بزرگ بودند پلمب شدند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل جدید، جرایم سنگینی توسط سازمان تعزیرات علیه واحدهای متخلف اعمال خواهد شد.

صفری راد در بخش دیگری از صحبت های خود به کشف گوشت و برنج تاریخ مصرف گذشته از فروشگاه رفاه، اظهار کرد: در بازرسی های انجام شده توسط تعزیرات حکومتی و بازرسی صمت مقداری گوشت و یک تن برنج تاریخ مصرف گذشته از فروشگاه های رفاه کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن برنج تاریخ مصرف گذشته در لرستان

کشف یک تن برنج تاریخ مصرف گذشته در لرستان