مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 20:222022-07-25ورزشي

کشاورز: نمی خواستیم مانع پیشرفت احمد عباسی شویم


زیبایی فوتسال به این است که هیچ چیزی قابل پیشبینی نیست؛ هفته گذاشته شکست غیر منتظره ای را تجربه کردیم و فکر می کنیم در لیگ امسال شاهد تقابل های جذابی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص برتری تیمش مقابل کاترین آمل با اظهار داشت: بازی سختی بود و ما انتظار آن را داشتیم؛ تیم کاترین تیم بسیار خوبی است، ما هم در اکثر دقایق به بازی مسلط بودیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و مستحق پیروزی بودیم.

وی در خصوص شکست هفته قبل گیتی پسند مقابل صنایع هرمزگان نیز گفت: زیبایی فوتسال به این است که هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست؛ از این اتفاقات غیر منتظره در لیگ امسال زیاد خواهیم داشت،  به نظر می رسد لیگ سختی در پیش است اما فعلا باید چند هفته ای به تیم ها فرصت داد تا عیارشان مشخص شود.

  کشاورز درباره جدایی سعید احمدعباسی خاطرنشان کرد: ما دوست داشتیم احمد عباسی را در جمع خود حفظ کنیم اما فقط به خاطر پیشرفت خودش و بازی در اروپا، با انتقال او به تیم اسپانیایی موافقت کردیم و بعد از هفته ششم این بازیکن از جمع ما جدا خواهد شد.

  اسیر تجربه گیتی پسندی ها شدیم  رضا کردی، سرمربی تیم قند کاترین آمل پس از دومین شکست فصل تیمش گفت: در ابتدا تشکر می کنم از مجموعه گیتی پسند که از رشته فوتسال حمایت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورز: نمی خواستیم مانع پیشرفت احمد عباسی شویم

کشاورز: نمی خواستیم مانع پیشرفت احمد عباسی شویم