مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 22:072022-07-25سياسي

ابلاغیه وزارت کشور در خصوص حوادث احتمالی ناشی از بارش ها


برنامه ریزی لازم برای حضور مؤثر و مداوم همه معاونان، مدیران و روسای  دستگاه های اجرایی، سازمان های ذی ربط شهرداری های استان و دهیاری های تابعه در محل کار در شرایط بحرانی و هماهنگی های لازم برای توسعه پوشش بیمه حوادث ساختمان های مسکونی در شهرها و روستاها .

- برنامه ریزی لازم برای حضور مؤثر و مداوم همه معاونان، مدیران و روسای  دستگاه های اجرایی، سازمان های ذی ربط شهرداری های استان و دهیاری های تابعه در محل کار در شرایط بحرانی و هماهنگی های لازم برای توسعه پوشش بیمه حوادث ساختمان های مسکونی در شهرها و روستاها با بهره گیری از ظرفیت های قانونی، تاکیدات ابلاغیه معاون عمرانی وزیر کشور به استانداری ها است.

معاون عمرانی وزارت کشور در ابلاغیه ای بر آمادگی شهرداری ها و دهیاری های استان های جنوبی برای آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در ابلاغیه مهدی جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خطاب به معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری ها آمده است: با توجه به هشدارهای اعلام شده مبنی بر وقوع رگبار و رعدوبرق توأم با وزش باد شدید و رخداد سیلاب در برخی از استان های کشور از جمله سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس بر اهمیت و ضرورت اتخاذ تدابیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغیه وزارت کشور در خصوص حوادث احتمالی ناشی از بارش ها

ابلاغیه وزارت کشور در خصوص حوادث احتمالی ناشی از بارش ها