مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 07:022022-07-26اجتماعي

از بازگشت حجاج مازندرانی تا استقرار اکیپ های بهداشتی در فرودگاه


مدیرکل فرودگاه های استان مازندران گفت: عملیات بازگشت حجاج استان مازندران از امروز با انجام 6 پرواز از جده آغاز می شود و نخستین گروه حجاج طبق برنامه ساعت 9: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به بازگشت حجاج مازندرانی از مناسک حج، اظهار کرد: عملیات بازگشت حجاج مازندرانی بیت لله الحرام به استان از امروز آغاز می شود.

وی افزود: با انجام 6 پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یک هزار و 460 زائر مازندرانی به استان مراجعت خواهند کرد.

*بازگشت زائران با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران سعدالله وطن خواه مدیرکل فرودگاه های استان مازندران نیز بیان کرد: عملیات بازگشت حجاج استان مازندران با انجام 6 پرواز از جده از امروز آغاز و نخستین گروه حجاج طبق برنامه ساعت 9:35 وارد فرودگاه می شوند.

وی با اشاره به اینکه تمامی پروازهای حجاج امسال توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می شود، اضافه کرد: طی چهار روز، حدود یک هزار و 520 حاجی در قالب 11 کاروان به میهن اسلامی باز خواهند گشت.

مدیرکل فرودگاه های مازندران به تمهیدات صورت گرفته برای استقبال از حجاج در فرودگاه بین المللی شهدای ساری اشاره کرد و یادآور شد: ترمینال ویژه استقبال از زائران آماده سازی و فضای پارکینگ خودروها بهسازی شده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازگشت حجاج مازندرانی تا استقرار اکیپ های بهداشتی در فرودگاه

از بازگشت حجاج مازندرانی تا استقرار اکیپ های بهداشتی در فرودگاه