مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 07:522022-07-26بين الملل

ابوالفتح: هیچ کس مرگ برجام را اعلام نخواهد کرد


معتقدم هیچ یک از طرف ها، حاضر به اعلام پایان برجام یا بی نتیجه بودن مذاکرات نیستند چرا که هیچ کس برنامه ای برای بعد از آن ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، امیرعلی ابوالفتح در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تشدید فشار آمریکا و کشورهای اروپایی برای اتخاذ تصمیم از سوی ایران در بحث برجام اظهار کرد: تصور نمی کنم اتفاق خاصی افتاده باشد؛ سفر بایدن را به منطقه داشتیم، طبیعی است یکی از مسایل بحث برجام باشد.

همچنین نشست امنیتی سازمان غیردولتی اسپن در آمریکا را داشتیم که اظهارات مقامات آمریکایی و انگلیسی در این نشست را نشانه تغییری در روندی که تاکنون بوده است، نمی دانم.

فشارهای حداکثری و تحریم های آمریکا سر جای خودش است اینکه تهدید کنند و بگویند اگر ایران تصمیم نگیرد فشارها را بیشتر می کنیم یعنی دیگر چه کار می خواهند کنند؟ وی با بیان اینکه پیش بینی من از چند ماه گذشته تا شش ماه آینده این است که هیچ یک از طرف ها مرگ برجام را اعلام نمی کنند، گفت: حتی اگر مذاکرات احیای برجام به نتیجه ای هم نرسد باز هم کسی حاضر نیست پایان برجام را اعلام کند چرا که مرگ برجام یعنی باید برنامه ب داشته باشند و معتقدم هیچ یک از طرف ها این برنامه را ندارند.

پس برای اینکه به مرحله بن بست نرسند کج دار و مریز طی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالفتح: هیچ کس مرگ برجام را اعلام نخواهد کرد

ابوالفتح: هیچ کس مرگ برجام را اعلام نخواهد کرد