مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 08:572022-07-26اجتماعي

ورود به تفرجگاه های استان یزد تا اطلاع ثانوی ممنوع است


بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری یزد با توجه به پیش بینی وقوع سیلاب در روزهای پایانی هفته جاری، برای پیشگیری از هرگونه خسارت جانی، ورود شهروندان به تفرجگاه های استان یزد ممنوع اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، فرمانداران شهرستان های تفت و مهریز در پیام هایی جداگانه اعلام کردند، به دنبال اعلام هشدار ستاد مدیریت بحران استانداری و اداره کل هواشناسی استان مبنی بر نارنجی بودن وضعیت جوی در روزهای پایان هفته جاری و پیش بینی جاری شدن سیلاب هرگونه ورود به تفرجگاه های استان ممنوع است.

محمد دهشیری، فرماندار تفت در این باره افزود: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با سیل احتمالی انجام شده و از تمامی رودخانه ها، سیل بند ها و پل های شهرستان تفت به صورت موردی بازدید صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ورود به تفرجگاه های شهرستان تفت به ویژه دره گاهان و چشمه تامهر جهت جلوگیری از خطر سیل احتمالی از روز چهارشنبه تا جمعه ممنوع اعلام شده است.

مردم فریب آفتاب و گرمای پس از بارش را نخورند رضا برهانی مدیرکل هواشناسی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان با اشاره به این که سامانه بارشی پیش رو سامانه موسمی است، اظهار کرد: این سامانه مربوط به بارش های تابستانی است که از اقیانوس های نواحی حاره ای گرفته شده و بارش هایی را در خشکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به تفرجگاه های استان یزد تا اطلاع ثانوی ممنوع است

ورود به تفرجگاه های استان یزد تا اطلاع ثانوی ممنوع است