مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 09:122022-07-26اقتصادي

سازمان بازرسی نگاه ویژه ای به توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد دارد


بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت بالای گردشگر پذیر بودن استان، گفت: «بازرسی نگاه ویژه ای به توسعه گردشگری در تمام نقاط این استان دارد.

» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمدمهدی صالحی امروز سه شنبه چهارم مردادماه 1401 در بازدید از پروژه موزه در حال ساخت یاسوج، اظهار کرد: افتتاح موزه بزرگ باستان شناسی نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری مرکز استان دارد.

بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رشد صنعت گردشگری در کم شدن نرخ بیکاری جوانان نقش بسزایی دارد که محقق شدن این امر در استان نیازمند توجه جدی همه مسئولان اجرایی است.

صالحی افزود: مسئولان حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تکمیل طرح های نیمه تمام گردشگری را از اولویت کاری خود قرار دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید از اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز موزه بزرگ باستان شناسی یاسوج خبر داد و گفت: با این اعتبار تجهیزات موزه باستان شناسی مرکز استان تکمیل و در آینده نزدیک شاهد افتتاح کامل این پروژه خواهیم بود.

سعید طالبی پور افزود: موزه یاسوج  در زمینی با زیربنای 2 هزار و 750 مترمربع زیربنا و 11 هزار مترمربع مساحت ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بازرسی نگاه ویژه ای به توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد دارد

سازمان بازرسی نگاه ویژه ای به توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد دارد