مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 09:172022-07-26بين الملل

چهار فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست به ضرب گلوله زخمی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بامداد امروز سه شنبه در حمله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهرک قراوه بنی حسان در سلفیت (کرانه باختری) برای تخریب منزل اسرای فلسطینی، - منابع فلسطینی اعلام کردند که در حمله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهرک قراوه بنی حسان در سلفیت (کرانه باختری) برای تخریب منزل اسرای فلسطینی، 4 فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بامداد امروز سه شنبه در حمله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهرک قراوه بنی حسان در سلفیت (کرانه باختری) برای تخریب منزل اسرای فلسطینی، 4 فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.

در پی یورش صهیونیست ها به این شهرک و تخریب منزل یحیی مرعی، درگیری شدیدی در این منطقه به وقوع پیوست که در جریان آن چهار فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها زخمی شدند.

بامداد امروز سه شنبه منزل یحیی مرعی و یوسف عاصی دو اسیر فلسطینی که در ماه آوریل گذشته، عملیات تیراندازی ارییل را انجام دادند، از سوی نظامیان صهیونیست تخریب شد.

نظامیان صهیونیست بامداد امروز با یورش منطقه سلفیت در کرانه باختری، منزل این دو اسیر فلسطینی را محاصره کرده و سپس آن را ویران ساختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست به ضرب گلوله زخمی شدند

چهار فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست به ضرب گلوله زخمی شدند