مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 09:322022-07-26سياسي

جذب آتش نشان داوطلب در آتش نشانی خمینی شهر


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر گفت: در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی جذب آتش نشان داوطلب در مواقع اضطراری و بحران، در سازمان مدیریت آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر اجرایی خواهد شد.

- مهدی مرادیان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تأکید بر نقش مردم در روند تصمیم گیری شهری که یکی از جلوه های ناب مشارکت مردمی است، اظهار داشت: بر اساس تجارب جهانی، انجام عملیات واکنش های اضطراری مقابله با بحران به تنهایی از عهده دولت ها خارج بوده و تلاش های جمعی از اعضای هر جامعه برای کاهش خسارات، جزو جدایی ناپذیر فعالیت های مرتبط محسوب می شود.

وی آموزش و هماهنگی را از جمله موارد مهم برای به کارگیری نیروی بالقوه در جامعه دانست و افزود: جوامعی که به اجرای برنامه های آمادگی پیش از بحران مبادرت ورزند، موفق شده اند میزان تلفات و عدم هماهنگی در انجام وظایف محوله و کارآیی سازمان های مرتبط و نیروهای مردمی را تا حد زیادی کاهش دهند.

مرادیان با اشاره به اهمیت انجام فعالیت ها و مشارکت های مردمی در قالب تشکل های محلی ساختارمند و نظام یافته، گفت: به زودی در راستای افزایش مشارکت مردم و بهینه سازی فرآیند امدادرسانی محلی و کارآمد شدن هر چه بیشتر ساختار مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب آتش نشان داوطلب در آتش نشانی خمینی شهر

جذب آتش نشان داوطلب در آتش نشانی خمینی شهر