مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 09:422022-07-26سياسي

جامعه اسلامی دانشگاه شهیدرجایی: کسورات دانشجومعلمان را اصلاح کنید


جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی در نامه ای به عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خواستار اصلاح کسورات دانشجو معلمان و قانون متعهدین خدمت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در نامه ای به احمد نادری عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خواستار اصلاح کسورات دانشجو معلمان و اصلاح قوانین مربوطه  اعم از قانون متعهدین خدمت شد.

متن این نامه به شرح زیر است: سلام علیکم همانطور که مستحضر هستید، اهمیت مسأله تربیت معلم و زیر بنایی بودنِ امر آموزش و پرورش در کشور، بر کسی پوشیده نیست.

در بیانات رهبر معظم انقلاب نیز این مساله مشهود است، تا بدانجا که ایشان معلمین را افسران سپاه پیشرفت کشور و پایه ریز تمدن نوین اسلامی دانسته اند.

این مساله، زیر بنایی بودنِ معیشت معلم را نیز روشن می نماید؛ زیرا معلمی که دغدغه ی معیشت خویش را داشته باشد، از عهده ی انجام این رسالت خطیر، باز خواهد ماند.

  متاسفانه 20 درصد از حقوق دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به عنوان هزینه رفاهی در حال کسر شدن است.

نکته ای که واضح و مبرهن است، این است که اعمال کسورات، در شرایطی که این دانشگاه، پذیرای دانشجو از اقصی نقاط کشور می باشد، امری ناعادلانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه اسلامی دانشگاه شهیدرجایی: کسورات دانشجومعلمان را اصلاح کنید

جامعه اسلامی دانشگاه شهیدرجایی: کسورات دانشجومعلمان را اصلاح کنید