مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 09:472022-07-26ورزشي

جذب نوجوانان در همدان به رشته اسکیت چشمگیر است


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به جذب جوانان و نوجوانان به رشته اسکیت گفت: دستگاه ورزش استان از رشته های موفق در عرصه های بین المللی حمایت لازم را خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی حقیقی صبح امروز در دیدار با اعضای هیات اسکیت عنوان کرد: ورزش اسکیت از رشته های موفق در استان است و این هیات با داشتن سالن اختصاصی در مسیر کسب موفقیت های ملی و بین المللی گام برمی دارد.

وی با بیان اینکه امروزه اسکیت به عنوان یکی از رشته های پرطرفدار نزد خانواده ها توانسته در عرصه های همگانی و قهرمانی موفق عمل کند، افزود: ویژگی های جذاب این رشته ورزشی موجب شده تا جذب جوانان و نوجوانان علاقمند به فعالیت در این رشته چشمگیر باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: از عملکرد هیات اسکیت استان همدان رضایت داریم و رییس هیات توانسته با برنامه ریزی منسجم و مدون آمار قابل توجهی از ورزشکاران را به این رشته جذب کند.

وی جایگاه مطلوب اسکیت بازان همدانی در عرصه ملی و بین المللی را از دیگر موفقیت های هیات برشمرد و اضافه کرد: دستگاه ورزش استان از رشته های موفق در عرصه های بین المللی حمایت لازم را خواهد داشت.

رییس هیات اسکیت استان همدان نیز تصریح کرد: آموزش همگانی دستاوردی موفق برای اسکیت این استان داشت که غیر از فامنین در تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نوجوانان در همدان به رشته اسکیت چشمگیر است

جذب نوجوانان در همدان به رشته اسکیت چشمگیر است