مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 10:172022-07-26اقتصادي

اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار به میراث فرهنگی استان مرکزی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی، 120 میلیارد تومان به میراث فرهنگی استان مرکزی اختصاص یافت.

- مصطفی مرزبان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به برگزاری جلسات متعدد پیش از سفر ریاست جمهوری به استان و بررسی و پیگیری وضعیت پروژه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، اظهار کرد: در این سفر مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارتخانه در استان حاضر و از شهرستان خمین و محلات بازدید کرد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود بازدید از دو شهرستان، تمرکز بر کل استان بود، افزود: در جلسات پیش از سفر، در نهاد ریاست جمهوری پروژه های اولویت دار و نیمه تمام استان مورد بررسی قرار گرفت و در واقع به نتایج خوبی دست یافتیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی تصریح کرد: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان مبلغ 120 میلیارد تومان برای توسعه زیر ساخت های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اختصاص یافت که 80 میلیارد تومان آن ملی و از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و 40 میلیارد تومان آن از محل اعتبارات استانی تخصیص می یابد.

مرزبان با بیان اینکه این اعتبار برای تمام حوزه میراث فرهنگی، تامین زیرساخت های مورد نیاز مناطق نمونه گردشگری و محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار به میراث فرهنگی استان مرکزی

اختصاص 120 میلیارد تومان اعتبار به میراث فرهنگی استان مرکزی