مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 10:322022-07-26سياسي

مرتضوی: ادعا نداریم که اشتباه نمی کنیم/ باید عذرخواهی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه جلسه علنی روز (سه شنبه 4 مرداد) مجلس شورای اسلامی عبدالحمید مرتضوی یکی از حقوقدانان معرفی شده از سوی رییس قوه قضاییه به عنوان حقوقدانان شورای نگهبان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: - حقوقدان معرفی شده قوه قضاییه به مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ادعا نداریم که اشتباه نمی کنیم، اشتباه برای هر انسانی امکان پذیر است، گفت: حداقل کاری که بعد از اشتباه باید انجام دهیم عذرخواهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه جلسه علنی روز (سه شنبه 4 مرداد) مجلس شورای اسلامی عبدالحمید مرتضوی یکی از حقوقدانان معرفی شده از سوی رییس قوه قضاییه به عنوان حقوقدانان شورای نگهبان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً همه ما مکلف به حفظ اصول و مبانی نظام هستیم قانون اساسی و فرامین مقام معظم رهبری را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

حتماً باید تعامل با نمایندگان حفظ شود تا بتوانیم با هم قانون مناسبی را برای جامعه مصوب کنیم، تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

وی با تاکید بر اینکه خود را موظف به بررسی دقیق و همه جانبه قانون و پرونده ها در بررسی صلاحیت ها می دانم، گفت: بدون بررسی مستندات و مدارک هرگز امکان رسیدگی به پرونده ها وجود ندارد، باید در بحث احراز صلاحیت ها به این نکته مهم توجه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضوی: ادعا نداریم که اشتباه نمی کنیم/ باید عذرخواهی کرد

مرتضوی: ادعا نداریم که اشتباه نمی کنیم/ باید عذرخواهی کرد