مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 10:472022-07-26سياسي

تلاش می کنیم در برابر مسائل جامعه پاسخگو باشیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پروش، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران، - رییس دانشگاه تهران گفت: تلاش ما در دانشگاه تهران این است که خود را در برابر مسائل جامعه پاسخگو بدانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پروش، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران، اخضریان کاشانی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد.

از هر دو مدرسه ای که ساخته می شود، یکی را خیرین مدرسه ساز می سازدنوری وزیر آموزش و پروش بیان کرد: انسان ها زمانی به سرمایه های اجتماعی تبدیل می شوند که از لایه فن و تکنیک عبور کرده و به لایه ایفای مسئولیت اجتماعی رسیده باشند.

وی در مورد دسته بندی مراکز آموزشی توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: موسسات آموزشی به 4 دسته آموزش محور (که سواد اسمی را در جامعه جاری و ساری می کنند که به آن حافظه محوری و مدرک گرایی نیز گویند)، پژوهشی (که صاحب پژوهش های کمی و کیفی هستند و سواد آن ها مفهومی است)، کارآفرین محور (که سواد عملکردی تولید می کنند) و در نهایت موسسات آموزشی که مسئولیت اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم در برابر مسائل جامعه پاسخگو باشیم

تلاش می کنیم در برابر مسائل جامعه پاسخگو باشیم