مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 11:022022-07-26سياسي

مسئله آب در همدان جدی است/ پروژه بنکداران آماده افتتاح است


حجت الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سفر هیات دولت به همدان جزو آخرین سفرهای استانی ریاست جمهوری است اظهار کرد: طی سفرهای استانی رییس جمهور گشایش هایی در رفع مشکلات صورت می گیرد؛ ضمن اینکه هیات دولت از نزدیک در روند مسائل و موانع قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در سفرهای استانی رییس جمهور از نزدیک در جریان عملکرد مدیران دولتی قرار می گیرد که این می تواند موثر باشد افزود: تعدادی از پروژه های عمرانی استان همدان اولویت دار هستند که با تامین اعتبار زودتر تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر اینکه در همدان مسئله آب و همچنین پست های برق از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: پروژه کنارگذر غربی نیز پروژه ای است که سال هاست معطل مانده بود و باید مورد توجه هیات دولت در تامین اعتبار قرار گیرد.

وی یکی دیگر از پروژه های مهم همدان را چهاربانده شدن جاده غار علیصدر دانست و گفت: هر سال در این جاده شاهد حوادث جاده ای هستیم که امیدواریم ضمن تصویب تامین اعتبار شده و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

فلاحی با تاکید بر اینکه تعدادی از واحدهای تولیدی تعطیل شده انتظار بازدید رییس جمهور از این واحدها را دارند گفت: امیدواریم آنچه به صلاح مردم و استان است در این سفر اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله آب در همدان جدی است/ پروژه بنکداران آماده افتتاح است

مسئله آب در همدان جدی است/ پروژه بنکداران آماده افتتاح است