مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 11:072022-07-26سياسي

پیگیری تکمیل بیمارستان اکباتان در سفر رییس جمهور به همدان


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از پیگیری اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل بیمارستان اکباتان همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

- علیرضا توقیری؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در گفت وگو با فارس از طرح های پیشنهادی این مجموعه در سفر ریاست جمهوری و هیات همراه به استان همدان سخن گفت و اظهار کرد: در این سفر اختصاص اعتبار لازم نسبت به تکمیل و تجهیز بیمارستان 272 تختخوابی اکباتان همدان مدنظر است.

وی به پیگیری اختصاص اعتبار تکمیل و تجهیز مرکز جامع سرطان بیمارستان بعثت با 217 تختخواب اشاره کرد و گفت: جذب اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز 10 مرکز جامع سلامت روستایی، دو خانه بهداشت و یک مرکز بهورزی نیز از دیگر موارد قابل پیگیری است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا اختصاص اعتبار تکمیل و تجهیز خوابگاه 440 نفره دانشجویی خواهران ریحانه (2) از دیگر پروژه های پیشنهادی عنوان کرد و افزود: درصدد جذب اعتبار تکمیل بیمارستان 69 تختخوابی در منطقه جوراب نیز هستیم.

وی به اشاره به پیگیری اختصاص اعتبار تکمیل و تجهیز مجموعه 114 واحد خوابگاه متاهلی خاطرنشان کرد: تکمیل بیمارستان154 تختخوابی رزن با جذب اعتبار لازم از دیگر موارد مورد توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تکمیل بیمارستان اکباتان در سفر رییس جمهور به همدان

پیگیری تکمیل بیمارستان اکباتان در سفر رییس جمهور به همدان