مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 11:072022-07-26اقتصادي

واحدهای نهضت ملی مسکن از انرژی سبز استفاده کنند


معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بحث انرژی سبز در واحدهای احداثی در نهضت ملی مسکن اولویت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز عطا الله فضیلت زاده، معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی خراسان شمالی در سمینار مبانی نظری مطالعات ساختمان های انرژی سبز که در شهرستان فاروج برگزار شد، اظهار کرد: در سال های گذشته بحث انرژی سبز زیاد مطرح نبود و در ساختمان ها استفاده نشده است ولی امروزه باتوجه به بحث نهضت ملی مسکن دارای اولویت اصلی احداث یک ساختمان قرار گرفته است.

وی گفت: تسهیلاتی بین 500 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال برای استفاده انرژی های سبز و مصالح نوین در ساختمان ها در نظر گرفته شده است که در صورت استفاده در بحث نهضت ملی مسکن این تسهیلات به وام اصلی اضافه خواهد شد.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: این سمینار با هدف افزایش دانش فنی و کاربردی مجموعه های سازندگان نظام فنی و نظام مهندسی در شهرستان فاروج برگزار شد.

عبدالرضا فرزانه، فرماندار فاروج نیز در این سمینار تصریح کرد: به جهت اینکه شاهد تغییر اقلیم در بحث انرژی ها هستیم و ضرورت دارد که مهندسین و ناظر این ما در حوزه ساختمان این اطلاعات را داشته باشند و بتوانند در اجرای ساختمان ها به کار بگیرند لذا این سن دارد دارای اهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای نهضت ملی مسکن از انرژی سبز استفاده کنند

واحدهای نهضت ملی مسکن از انرژی سبز استفاده کنند