مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مرداد 1401 ساعت 11:472022-07-26بين الملل

روسیه: اسراییل حامی رژیم کی یف است


سخنگوی وزارت خارجه روسیه ضمن اظهارنظر درباره تنش های این کشور با رژیم صهیونیستی بر سر «آژانس یهود»، از مواضع تل آویو در قبال اوکراین انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تنش ها در روابط مسکو و تل آویو همچنان خبرساز است و ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز سه شنبه (امروز) اظهارنظر تازه ای در این باره کرده است.

روابط روسیه و رژیم صهیونیستی که پیش از این در نتیجه مواضع این رژیم در قبال جنگ اوکراین متشنج شده است، در نتیجه دستور مسکو برای بستن آژانس یهود در روسیه وارد مرحله ای تازه از تنش ها شده است.

طبق گزارش منابع رسانه ای در روسیه، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در جریان یک برنامه پخش زنده در شبکه های مجازی درباره تنش ها با رژیم صهیونیستی صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک و شبکه راشا تودی، ماریا زاخاروا در صحبت های امروز خود، از مواضع رژیم صهیونیستی در قبال جنگ روسیه و اوکراین انتقاد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تصریح کرد: وقتی موضع (تل آویو) کاملا در مسیر حمایت از اوکراین ترسیم بشود و البته نه به حمایت از مردم اوکراین بلکه در حمایت از رژیم کی یف ترسیم شود و کاملا با صدای وحشیانه و عجیب و غریب غرب همخوانی داشت که این واقعا سؤالاتی را ایجاد کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: اسراییل حامی رژیم کی یف است

روسیه: اسراییل حامی رژیم کی یف است